Exposició-homenatge a JORDI ESTADELLA

Estadella 0 347x231

El CLUB representat en l'acte d'inauguració (27-04-2011).

Una representació del CLUB, encapçalada pel nostre President -en JOAN ROVIRA-, va estar present en l'acte d'inauguració de l'exposició-homenatge dedicada al JORDI ESTADELLA, el traspàs del qual es va produir ara fa un any.

Estadella exposició 1 550x368

L'acte es va portar a cap al migdia del dimecres, 27 d'Abril, a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya, i va comptar amb l'assistència d'un centenar d'amics, molts d'ells prou populars per la seva aparició en ràdio i televisió.

La mostra repassa la carrera del periodista des dels seus inicis a Ràdio Joventut i es divideix en tres parts:  una selecció de vídeos de TVE i TV3 i d'àudios de l'ESTADELLA, un espai de reflexió amb fotos del comunicador i frases d'amics i companys, i un recull d'àudios del programa De boca en boca a COMRàdio, que va presentar fins el final de la seva vida.

Volem incidir en aquest darrer àmbit, doncs és en aquesta etapa de divulgador de la cultura gastronòmica quan el CLUB el va nomenar Gourmet Barceloní de l'Any 2007.

Vàrem tenir l'oportunitat de presentar-li els nostres respectes a la vídua, na ELISA RUIZ, que el va acompanyar aquella vetllada d'estiu de 2007, en l'acte d'investidura.

Estadella exposició 2 550x367

Com no podia ser d'altre manera -i tal com hagués disposat el propi homenatjat- va ser servit un càtering de qualitat i abundant, durant el qual MORITZ va presentar la tapa Tito B. Diagonal, creada expressament per a l'ocasió, i que consisteix en una petita bomba farcida de foie gras i acompanyada d'una salsa maionesa d'avellana torrada i una diagonal de mòdena, tot simulant la sofisticació del personatge interpretat per l'ESTADELLA. A partir d'ara es pot assaborir al Bar Velódromo (c/ Muntaner,213, de Barcelona).

Finalment dir que vàrem aprofitar l'avinentesa per establir un cordial contacte amb la MONTSE COMABELLA, actual responsable de màrqueting de CERVESES MORITZ, amb la perspectiva de futures col·laboracions entre el CLUB i aquesta més que centenària i arrelada empresa barcelonina.

Us deixem aquí l'enllaç a un reportatge de l'acte.

“Hasta aquí puedo leer”
Exposició-homenatge a JORDI ESTADELLA