Presentació dels nous vins del Penedès (2011)

D.O. Penedès 347x223

El CLUB assisteix a la presentació dels nous vins del Penedès.

Diversos membres del CLUB vàrem aprofitar les invitacions amablament enviades pel Consell Regulador de la D.O.Penedès per assitir una vegada més a la acostumada presentació anual del seus vins.

Enguany el lloc de celebració va tornar a ser la “Sala Marqués de Comillas” de les Drassanes Reials a Barcelona, on hi eren presents un considerable nombre de cellers d'aquesta prestigiosa D.O., tot oferint-nos el més selecte de la seva producció. Gràcies.

Vàrem tenir l'oportunitat de saludar personalment alguns bons amics del CLUB, com ara en GERARD JANÉ VENTURA, la bona gent de GRAMONA o la MIREIA TETAS (de PINORD).

Tot plegat va resultar una agradable vetllada en torn d'un fet cultural tan nostre com és el món de la vinya i el vi.