Presentació dels nous vins del Penedès (2012)

Vins Penedès 2012 1 347x260

El CLUB assisteix a la presentació dels nous vins del Penedès.

Un any més el CLUB DE LA BONA TAULA ha assistit a la Presentació dels nous vins del Penedès mitjançant alguns dels membres de la seva Junta Directiva.

Vins Penedès 2012 3 270x202Vins Penedès 2012 4 270x202Vins Penedès 2012 5 270x202Vins Penedès 2012 6 270x202Vins Penedès 2012 2 550x733

Aquest any dita presentació s'ha dut a terme a la Casa Batlló, la qual cosa sempre resulta ser un valor afegit.

Fins a 38 cellers d'aquesta prestigiosa D.O. ens han ofert el bo i millor de la seva producció. Tots els estands eren atesos per personal entès i entusiasta, que encomanava el seu amor per la feina ben feta. El ple de gom a gom no fa més que evidenciar l'encert d'aquesta manifestació cultural.

No volem destacar ningú en particular ni tampoc oblidar-nos de cap saludat, però el cert és que tinguérem el plaer de compartir l'estona amb diversos amics del Club, tots ells molt vinculats a aquest món tan nostrat com és el del vi.

A més de tastar diverses de les varietats ofertes, també vàrem aprofitar per recollir informació d'enoturisme que, de ben segur, ens serà d'utilitat a l'hora de programar alguna de les nostres esperades sortides tècniques-culturals.

No podem cloure aquesta breu ressenya sense felicitar al Consell Regulador de la D.O.Penedès per aquesta feliç iniciativa i, és clar, agrair-los la seva deferència envers el nostre Club pel fet d'enviar-nos les oportunes invitacions.