Reportatge televisiu

BTV 347x347

El CLUB a BARCELONA TELEVISIÓ.
Volem agrair a BARCELONA TELEVISIÓ (BTV) el reportatge dedicat al CLUB, i en especial a MERCÈ ALSINA i a JOSÉ LUIS SANCHEZ, els seus autors.

Aquest reportatge, breu però molt ben fet, ha estat emès en el programa Infobarris del proppassat dimarts, 22 de Maig, corresponent a L'Eixample.

Aquí teniu l'enllaç directe (el reportatge, de 80 segons de durada, comença a partir del minut 3):

Volem agrair a BARCELONA TELEVISIÓ (BTV) el reportatge dedicat al CLUB, i en especial a MERCÈ ALSINA i a JOSÉ LUIS SÁNCHEZ, els seus autors.

Aquest reportatge, breu però molt ben fet, ha estat emès en el programa Infobarris del 22 de Maig de 2012, corresponent a L'Eixample.

Aquí teniu l'enllaç directe:  BTV a la carta.