Presentació de SomsEmpordà a Barcelona

SomsEmpordà 0 347x229

El CLUB assiteix a la presentació d'aquesta nova plataforma.

El CLUB DE LA BONA TAULA ha estat convidat a la presentació a Barcelona (14-06-2012, 18:00 hores) de SomsEmpordà, juntament amb representants de la premsa i professionals de la restauració.

Es tracta d'una plataforma que comercialitza una selecció de productes exquisits d'aquesta bella comarca catalana. Per això compten amb una pàgina web on es poden encarregar les comandes i també amb una botiga pròpia a Figueres.

De productes n'hi ha de tota mena:  vi, oli, cervesa artesana, embotits, formatges, conserves, confitures, mel, arrós, brots i miniverduretes, vedella ecològica... tots amb el denominador comú d'haver estat produïts amb passió per petits emprenedors arrelats a la terra. No podem obviar que són integrants d'aquest grup el nostres amics de Mas Marcè, visitats l'Abril de 2011.

En l'acte de presentació tinguérem el plaer de provar la cervesa artesana Rufa (una ale que incorpora la mel entre els seus ingredients) i dos dels seus vins:  el Mas Pòlit i el Comafredosa 2008. Tot plegat per acompanyar una degustació de delicioses menges:  magret d'ànec curat, formatges de búfala de l'Albera, bulls de cap de fetge i d'ou, botifarra dolça, microbrots i microverduretes... A més de tastar l'oli Memoriae i el de Nous.

Us facilitem l'enllaç a la dita pàgina web: http://botiga.somsemporda.com/

SomsEmpordà 1 1100x735

Des d'aquí els felicitem per aquesta iniciativa i els encoratgem a tirar-la endavant, a la vegada que els agraïm d'haver-nos convidat a l'acollidor acte. Sort!

Que ningú no dubti que alguna activitat programarem en el futur a l'ensems. Els seus objectius s'adiuen perfectament amb els nostres gustos.

El CLUB DE LA BONA TAULA ha estat convidat a la presentació a Barcelona de SomsEmpordà, juntament amb representants de la premsa i professionals de la restauració.

Us facilitem l'enllaç a la dita pàgina web: