President Fundador

Anys 70 1 obituari 347x228

Obituari.

Ha estat pel matí del diumenge, dia 2 de Desembre de 2012, quan ens ha deixat el nostre President Fundador, el Senyor MIQUEL SUBIRANA i ARÍS.

Poca cosa ens toca dir de la seva persona a l'hora de fer-ne una semblança pel que fa al CLUB:  és obvi que si la trentena de fundadors el varen escollir com a President no fou debades. Us remetem als diversos articles publicats en aquesta mateixa pàgina web on es parla dels moments inicials de la nostra història.

En la fotografia de capçalera se'l veu (a la dreta de la imatge) treballant colze a colze amb el seu Vicepresident d'aleshores, en JOAN PALLARÉS.

Subirana 2009 3 web 1100x831

En aquesta altra el tenim recollint la placa commemorativa del 40è. Aniversari del Club, de mans del llavors President, en JOAN ROVIRA.

Poca cosa ens toca dir de la seva persona a l'hora de fer-ne una semblança pel que fa al CLUB:  és obvi que si la trentena de fundadors el varen escollir com a President no fou debades. Us remetem als diversos articles publicats en aquesta mateixa pàgina web on es parla dels moments incials de la nostra història.

Des d'aquí manifestem públicament en nostre més sincer condol als seus fills MIQUEL i Ma. JOSÉ, així com a la resta de la família.

Com és sabut, el CLUB commemora anualment amb una Missa de Difunts -pel voltant de Tots Sants- tots aquells amics que ens han precedit en el temps. Vàrem tenir un record molt especial per en MIQUEL SUBIRANA en l'edició de l'any 2013.

La pervivència en els anys del CLUB és el millor homenatge que podem fer-li a la seva memòria. Descansi en pau.